نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر به هجمه اخیر سرکرده‌های دولت آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حماسه‌ای از خدمات انقلاب در حل بحران و محرومیت زدایی در کشور آفریده است، بیان کرد: هجمه نابخردانه آمریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

او گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و هجمه به این ستاد نمایشگر ضعف و ناتوانی کشور‌های مدعیِ خدمت به مردم به ویژه آمریکا است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: آمریکا به علت ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا ضعف خود را پنهان کند و مانند همیشه نهاد‌های انقلابی و خدمتگزار در ایران را تضعیف کند.

صفایی بوشهری افزود: سران تروریست‌پرور آمریکا که مسئول ترور سردار سلیمانی و جمعی از خدمتگزاران مردم هستند می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهاد‌های خدمتگزار به مردم را تضعیف کنند و لکن همیشه حق پیروز است چنانکه مکتب سلیمانی همواره پیروز است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.