جدیدترین گوشی موتورولا، Moto G8 Power Lite در سکوت خبری به صورت رسمی معرفی شد.

موتورولا Moto G8 Power Lite معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا ماه فوریه گوشی جدید خود، Moto G8 Power را به صورت رسمی معرفی کرد و همزمان با این معرفی اعلام کرد که یک گوشی ارزان‌تر از Moto G8 Power قرار است روانه بازار شود. حالا نوبت به این گوشی ارزان رسیده است. این گوشی با نام مدل Moto G8 Power Lite معرفی شده است و قرار است مدل ارزان گوشی اصلی این شرکت باشد. با هم به مرور برخی از مشخصات این گوشی می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید: قرارگیری زودتر از موعد گوشی جدید موتورولا در سایت آمازون


گوشی جدید موتورولا، Moto G8 Power Lite دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS مکس ویژن است که نسبت تصویر در آن ۲۰ به ۹ است و رزولوشن آن +HD است. این نمایشگر در قسمت بالای خود دارای یک ناچ است که در آن، دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی Moto G8 Power Lite قرار گرفته است.

موتورولا Moto G8 Power Lite معرفی شد

در پنل پشتی این گوشی هوشمند، یک حسگر اثر انگشت قرار دارد. در گوشه چپ این پنل هم یک دوربیت سه‌گانه در نظر گرفته شده است. لنز اصلی این دوربین ۱۶ مگاپیکسل، لنز ماکروی آن ۲ مگاپیکسل و حسگر عمق آن هم ۲ مگاپیکسل قدرت دارد که برای یک گوشی پایین‌رده می‌تواند قابل قبول باشد.

Moto G8 Power Lite دارای پردازنده Helio P۳۵ است که با رم ۴ گیگابایتی همراه شده است. سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید ۹ پای است و حافظه داخلی آن هم به ۶۴ گیگابایت ظرفیت می‌رسد که با پشتیبانی از حافظه جانبی microSD می‌توان این حافظه را به ۲۵۶ گیگابایت رساند. می‌توان انتظار داشت که نکته کلیدی فروش این گوشی باطری آن باشد؛ چرا که Moto G8 Power Lite یک باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، اما متأسفانه این باطری با کابل microUSB به شارژر ۱۰ واتی وصل می‌شود و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

موتورولا Moto G8 Power Lite معرفی شد

گفته می‌شود این گوشی در دو رنگ فیروزه‌ای و آبی در بازار عرضه خواهد شد. Moto G8 Power Lite با قیمت ۱۸۵ دلار در بازار عرضه می‌شود و در ابتدا برای بازار‌های مکزیک و آلمان و سپس به بازار‌های آمریکا و اروپا فرستاده خواهد شد. در هفته‌های آتی هم بازار‌های آسیا و استرالیا از آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار