مدیر منطقه ۳ عملیات آتش‌نشانی مشهد از تلاش آتش نشانان سه ایستگاه برای مهار آتش سوزی مغازه تعویض روغن در شرق این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم علیرضا معلم  مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد گفت: عصر روز قبل در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک مغازه تعویض روغن در خیابان فدائیان اسلام، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۴،۲۰و۱۶ را به محل حادثه در خیابان سلیمانی منش اعزام کرد.
 
او ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل این آتش‌سوزی که شعله‌های سرکش آن تا ارتفاع ۵ متری زبانه می‌کشید، این حریق که در مغازه‌ای حدودا ۳۰ متر مربعی رخ داده بود، مهار و سرایت آتش به منازل اطراف جلوگیری به عمل آمد.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد گفت: در این آتش‌سوزی بخش اعظمی از این واحد تجاری در آتش سوخت و به دو دستگاه موتور سیکلت و قسمتی از منزل مسکونی در طبقه فوقانی این واحد تجاری خساراتی وارد آمد.
 
معلم افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسیده و در بررسی‌های اولیه عدم رعایت نکات ایمنی حین کار علت این آتش سوزی اعلام شده است.
 
 این واحد تجاری فاقد بیمه نامه آتش سوزی و تجهیزات اعلام و اطفاء حریق بوده است.
 
مهار آتش سوزی مغازه تعویض روغن با تلاش آتش نشانان مشهدی
 
مهار آتش سوزی مغازه تعویض روغن با تلاش آتش نشانان مشهدی
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.