نیویورک قوانین مربوط به دوچرخه‌های برقی را تغییر داد

پس از مدت‌ها تلاش، کارمندان پیک در آمریکا موفق شدند تا قوانین مربوط به اسکوتر و دوچرخه‌های برقی را به نفع خود تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که تردد با موتور و اسکوتر‌های برقی سرانجام در نیویورک مجاز شده است. توافق بودجه آزمایشی امسال نیویورک شامل اجازه عبور و مرور دوچرخه‌های با پدال الکترونیکی نیز می‌شود که قرار شده با اسکوتر‌های برقی فعالیت خود را در مناطق مختلف نیویورک آغاز کنند.

گفتنی است که این قوانین سال‌ها بود که در دست بررسی و تغییر قرار داشت و حالا به نظر می‌آید که کارکنانی مانند پیک‌رسان‌ها سرانجام توانسته‌اند به آن چه نیاز داشند برسند.

جزئیات مجاز شدن تردد وسایل نقلیه کوچک برقی

تغییراتی که در توافق بودجه آزمایشی نیویورک به وجود آمده همانند نتیجه رای گیری است که در تابستان گذشته صورت گرفت. با این که پس از تصویب رای گیری‌های صورت گرفته، سناتور‌های نیویورک نیز با شرایط پیش آمده موافقت کردند، اما نهایتا فرماندار این منطقه تصمیم گرفت تا با مخالفت با تمامی ارا عبور و تردد این وسایل را غیرمجاز بشناسد.

بر اساس گفته‌های وی، عدم وجود امکانات ایمنی در قوانین استفاده از این دستگاه‌ها علت اصلی مخالفت او بوده است. به همین دلیل حالا قانون‌گذار‌ها توانستند با اعمال قوانین مختلف وی را به امضای آن‌ها راضی کنند. بر اساس الزامات جدید، خریداران و رانندگان این محصولات موظفند تا در هنگام سوار شدن بر این وسایل کلاه‌های ایمنی سر کنند و این امر کاملا برای تمامی افراد ضروری است. توافق بودجه صورت گرفته سه کلاس و رده مختلف را برای دوچرخه‌های برقی در نظر گرفته است.

نیویورک قوانین مربوط به دوچرخه‌های برقی را تغییر داد

این سه رده‌بنده شامل دوچرخه با پدال برقی کمکی می‌شوند که قادرند تا ۲۰ مایل بر ساعت را طی کنند. در کنار آن‌ها دو مدل دوچرخه‌هایی وجود دارند که توسط دریچه‌های هوا مخصوص قدرت می‌گیرند و می‌توانند سرعت‌های ۲۰ مایل و ۲۵ مایل بر ساعت را داشته باشند. تمامی این مدل‌ها به علاوه اسکوتر برقی‌ها با سرعت ۱۵ مایل بر ساعت حالا در سراسر نیویورک قابل استفاده هستند. با این حال انتظار می‌رود که شهرداری‌ها با گذر زمان قوانین جدیدی را برای استفاده از این دستگاه‌ها در سراسر منطقه وضع کنند.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن بخش جدید به PUBG به نام Fantasy Battle Royale


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار