معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ورودی و خروجی بیماران کرونایی در استان به وضعیت پایدار رسیده است.

کرونا در یزد به وضعیت ثبات رسید/مردم همچنان از حضور در اماکن عمومی خودداری کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد نوری شادکام در بازدید از بخش‌های بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد با اظهار خرسندی از امکانات خدمات رسانی بهتر به بیماران کرونایی در این شهرستان، گفت: در ارتباط با بحث تعداد بیماران در استان به وضعیت ثبات رسیدیم و ورودی و خروجی بیمارستان‌ها تقریبا وضعیت برابری پیدا کرده است.

او افزود: البته روز گذشته تعداد مراجعین به بیمارستان شهید صدوقی افزایش داشت، اما در چند روز گذشته آمار بیماران بین ۳۳۰ تا ۳۷۰ بیمار تا بوده که به معنای پایدار شدن وضعیت ورودی و خروجی بیمار رسیده ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه مردم همچنان باید از حضور در اماکن عمومی خودداری و از فاصله اجتماعی را که سیاست گذاری شده است باید رعایت کنند، اظهار داشت: اگر مردم در مشاغل و حضور در سطح شهر را کمتر کنند و همچنان در خانه بمانند امیدواریم از بیستم فروردین وارد فاز نزولی بیماری شویم.

نوری شادکام ادامه داد: در بیمارستان‌های میبد و اردکان مشکلات ساختار و امکانات وجود دارد که باید مرتفع شود.

او گفت: اورژانس یکی از مشکلات ما در ساختار این بیمارستان‌ها است و باید تخت‌های آی سی یو و سی سی یو و همچنین نیرو‌های متخصص در این بخش‌ها را افزایش و توانبخشی را جدی‌تر بگیریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار