کشف ۱۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: یک باند سرقت لوازم داخل خودرو توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و منهدم شد.

کشف ۱۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت:  یک باند سرقت لوازم داخل خودرو و  همچنین  ۱۵ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستانشناسایی و منهدم شد.

او در ادامه بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو تیم ویژه سرقت پلیس آگاهی شهرستان در راستای اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت و اجرای شاخصه‌های این طرح، به خصوص کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمانی و انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه‌دار و دارای اعتیاد شدند که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و از بازرسی از محل مقادیری لوازم وتجهیزات داخل خودرو را کشف وضبط کرده و به یگان انتظامی دلالت دادند.

ساکی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به ۱۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد که با بررسی‌های صورت گرفته مالباختگان شناسایی شدند.

او گفت:سارق دستگیر شده در ادامه بازجویی‌های فنی صورت گرفته اظهار داشت که این سرقت‌ها را با همدستی یک فرد دیگر انجام داده و بلافاصله پس از سرقت لوازم سرقتی را به یک نفر مال‌خر فروخته و پول آن را برای تهیه و مصرف مواد مخدر خود هزینه می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند  با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و انجام اقدامات قانونی واطلاعاتی برای دستگیری همدست این سارق و فرد مال‌خر با جدیت در حال پیگیری است، گفت: همچنین اقدامات قانونی برای تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

ساکی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک علی الخصوص در سطح محلات از قبیل توقف طولانی مدت و تردد متعدد افراد و خودرو‌های ناشناس را بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: بسیج نیوز

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.