برگزاری رزمایش شبانه پیشگیری از کرونا در کنارک

رزمایش شبانه پیشگیری از کرونا در کنارک برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،فرمانده یگان جنگ‌های نوین منطقه سوم دریایی نبوت کنارک گفت: مدافعان سلامت یگان جنگ‌های نوین در راستای مقابله هرچه بیشتر با ویروس کرونا و تامین سلامت مردم تا پاسی از شب معابر و اماکن عمومی این شهرستان را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.

ناوسروان مصطفی دودکانلو روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب، رزمایش شبانه پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی با محوریت منطقه سوم نبوت نداجا و سایر نیرو‌های مسلح و ارگان‌های دولتی بصورت نوبتی در طول شبانه روز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات و توان تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم هستند و کار ضدعفونی مکان‌های مختلف را انجام می‌دهند.

فرمانده یگان جنگ‌های نوین منطقه سوم دریایی نبوت کنارک با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی از لحاظ امکانات و نیروی انسانی کارآمددر ارتش در حوزه رفع آلودگی وجود دارد افزود: رزمایش‌های مختلفی در مقابله با کرونا در سطح منطقه سوم و شهرستان‌های کنارک و چابهار تا ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ویروس کرونا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار