فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از مردم استان و طبیعت دوستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، به سامانه ۱۵۰۴ گزارش دهند.

تخریب و تصرف در عرصه‌های ملی را به ۱۵۰۴ گزارش دهیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ رضا مهدیون فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های ملی و برخورد با سودجویان در این حوزه از جمله وظایف یگان حفاظت منابع طبیعی به شمار می‌آید.

او با اشاره به حضور گشت‌های موتوری و خودرویی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به منظور حفاظت و حراست از منابع خدادادی و طبیعی افزود: سامانه ۱۵۰۴ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همچنین از مردم استان و طبیعت دوستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، به سامانه ۱۵۰۴ گزارش دهند.

سرهنگ مهدیون منابع طبیعی را میراث و امانتی در دست بشر دانست و تاکید کرد: برای حفظ این میراث ارزشمند همه‌ی مردم جامعه سهیم می‌باشند.

انتهای پیام /ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.