نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق می‌گوید که شیوع ویروس کرونا همه کشورهای جهان را با شرایط دشواری مواجه کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق، تاکید کرد که بحران شیوع ویروس کرونا، همه کشور‌های جهان را در شرایط دشواری قرار داده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، عادل عبدالمهدی در دومین جلسه ستاد عالی بهداشت و سلامت ملی عراق برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: شاهد همکاری گسترده مجلس برای تامین نیاز‌ها در مقابله با بحران کرونا هستیم. دولت عراق تدابیر عملی برای خدمت به مردم در سایه شرایط دشوار اتخاذ کرده است.

عبدالمهدی افزود: تدابیر زودهنگام، تاثیر زیادی در محدود کردن شیوع ویروس کرونا در کشور داشت. مردم اطمینان داشته باشند ما شبانه روز تلاش می‌کنیم و تصمیمات عملی اتخاذ کردیم. همه کشور‌های جهان امروز در شرایط بسیار دشواری قرار گرفته اند. این بیماری به ۲۰۲ کشور جهان رسیده است. این بیماری حتی در بعضی کشتی‌ها هم شیوع پیدا کرده است. عراق هم از این موضوع مستثنا نیست.

وی خاطر نشان کرد: رفتار‌ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا، مهمتر از تلاش برای درمان مبتلایان است. تدابیر اتخاذ شده برای فاصله گذاری اجتماعی، تاثیر زیادی بر محدود کردن شیوع این بیماری در عراق داشت و امیدواریم با همکاری همه مردم، شرایط بهبود پیدا کند.

از سوی دیگر، عادل عبدالمهدی با محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق درباره تقویت همکاری بین دولت و پارلمان این کشور گفتگو کرده است. در این نشست، بر اهمیت حمایت مجلس از تلاش‌های دولت و تامین نیاز‌های آن برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار