رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد گفت: خیران فیروز آبادی بیش از ۱۳۱ میلیون تومان کمک نقدی برای حمایت از کادر بهداشت و درمان این شهرستان اهداء کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خدا بخش چگینی رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد با اشاره به توان و حمایت خیران این شهرستان بیان کرد: ۱۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همت افراد نیک‌اندیش در قالب گروه‌ها و پویش‌های مردمی این شهرستان جمع‌آوری و برای خرید اقلام حفاظت فردی نظیر ماسک، دستکش، گان و تب‌سنج برای کادر سلامت هزینه شد.

او، تصریح کرد: برای تهیه لباس کامل ایزوله ۳۱ میلیون تومان هزینه و به کارکنان بیمارستان اختصاص داده شد.

چگینی ادامه داد: برای تهیه گان جراحی برای کارکنان بیمارستان ۳۰ میلیون،  ماسک کارکنان بیمارستان ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد افزود: برای خرید ماسک ساده و یک دستگاه سم‌پاش اتوماتیک برای کارکنان اورژانس ۱۱۵ نیز مبلغ ۸ میلیون تومان هزینه شد.

او، با اشاره به تهیه ماسک فیلتردار مخصوص کادر بخش ویژه بیمارستان اضافه کرد: ماسک فیلتردار مخصوص، با رقم ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تهیه و به کارکنانی که مستقیم درگیر بیماران مشکوک به کرونا هستند، تحویل داده شد.

چگینی با تاکید بر اختصاص مبلغ ۲۱ میلیون تومان برای تهیه و تأمین تب‌سنج مورد نیاز ایستگاه‌های غربالگری با مشارکت خیران این شهرستان اظهار کرد: کادر درمان امروز نیازمند حمایت مادی و معنوی مردم است و برای تهیه تجهیزات حفاظتی مدافعان سلامت و خط مقدم مقابله با کرونا، خیران و نیکوکاران مانند همیشه پای‌کار هستند.

او، تاکید کرد: اقدامات ارزشمند گروه‌های خودجوش و جهادی که در امر ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و محله‌ها همچنین فعالیت ایستگاه‌های غربالگری، کنترل تردد و تب‌سنجی در ورودی‌های شهرستان و قطع زنجیره ابتلا به کرونا هزینه و خدمت‌رسانی می‌کنند تقدیر می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.