استاندار هرمزگان گفت: از طرح انتقال زندان بندرعباس به خارج از شهر حمایت می‌کنم و بزودی بر اساس قانون اقدام‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: از طرح انتقال زندان بندرعباس به خارج از شهر حمایت می‌کنم و بزودی بر اساس قانون اقدام‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

همتی در بازدید از زندان بندرعباس افزود: همچنین برای تقویت روشنایی، تامین دوربین‌های مداربسته و ارتقای سیستم‌های سرمایشی زندان فعلی بندرعباس با هدف رفاه حال مددجویان دستورات لازم صادر شده است.

او به کار بسیار سخت و دشوار زندانبانی اشاره کرد، گفت: برای ارتقای امنیت زندان‌ها باید به سمت بهره گیری بیشتر از سامانه‌های هوشمند و تجهیزات نوین الکترونیکی حرکت کرد و از دیدگاه سنتی زندانبانی فاصله گرفت.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان نیز از حضور استاندار هرمزگان و اعضای شورای تامین در زندان بندرعباس قدردانی کرد و گفت: با همکاری محاکم قضایی استان از اسفند پارسال تاکنون بیش از ۶۰ درصد زندانیان به مرخصی رفتند.

مصطفی کیشانی افزود: اقدمات خوبی برای بازاجتماعی کردن زندانیان و سازگار کردن آنان با هنجار‌های جامعه در زندان‌ها انجام می‌شود، اما برای تقویت این فعالیت‌ها نیاز به حمایت‌های برون سازمانی و اعتبارات ویژه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.