وزیر دفاع آمریکا از احتمال استقرار نیرو‌های ارتش این کشور برای کمک به مداوای بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد در صورت وخامت اوضاع، پرسنل ارتش این کشور برای کمک به مداوای بیماران مبتلا به کرونا وارد عمل می‌شوند.

وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه گفت که کارکنان نظامی مستقر در آژانس مدیریت فوریت‌های فدرال (FEMA) قصد ندارند برای معالجه بیماران مبتلا به کرونا اقدام کنند، اما در صورت ایجاد شرایط اضطراری و بحرانی وارد عمل خواهند شد. اسپر یادآور شد که منابع پنتاگون بهتر است در ساخت بیمارستان‌ها و درمان بیماران دچار مشکلات روحی بکار گرفته شوند تا از فشار بر روی بیمارستان‌های کشور کاسته شود.

با این حال وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد:  در صورت ضرورت ما آماده هستیم هر کاری که برای کمک به مردم آمریکا لازم است، انجام دهیم.

براساس آخرین آمارها، دست کم ۲۶ هزار نفر از شهروندان آمریکا در شبانه‌روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده اند و مجموع مبتلایان در این کشور به ۲۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که در این مدت ۷۹۰ نفر از مبتلایان به این ویروس کشنده در آمریکا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان نیز از پنج هزار نفر فراتر رفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار