۶ ماه زندان برای شهروند انگلیسی به دلیل تهدید پلیس به انتقال کرونا

شهروند انگلیسی که به ویروس کرونا مبتلا بود به دلیل تهدید مامور پلیس این کشور به انتقال دادن بیماری خود به او، به ۶ ماه زندان محکوم شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاهی در انگلیس یک شهروند این کشور را به دلیل اینکه با در دست داشتن یک بطری شکسته یک مامور پلیس انگلیس را تهدید کرد که به بیماری کرونا مبتلا است و قصد دارد این مامور را نیز مبتلا کند به ۶ ماه زندان محکوم کرد.

آدم لوئیس، شهروند انگلیسی ۵۵ ساله در منطقه مرکزی لندن با خودرو خود در حال حرکت بود که نیرو‌های پلیس وی را برای بازرسی متوقف می‌کنند.

وی پس از شکستن یک بطری که در دست داشت یک نیروی پلیس را تهدید کرد که به ویروس کرونا آلوده است و می‌خواهد به صورت وی سرفه کند تا نیروی پلیس نیز به کرونا مبتلا شود.

لوئیس تلاش کرد که آب‌دهان به صورت این مامور پلیس بیندازد و تهدید کرد که وی را گاز می‌گیرد.

نیرو‌های پلیس وی را بازداشت و در دادگاه وست مینستر محاکمه کردند.

دانشگاه جان هاپکینز آمریکا اعلام کرد ۸۸۴ نفر در ایالات متحده به دلیل آلوده شدن به ویروس کشنده کرونا آن‌هم تنها در یک روز جان خود را از دست داده‌اند.

پایگاه ورلد میتر نیز گزارش داد تاکنون تعداد تلفات ویروس کرونا در آمریکا به ۵ هزار و ۱۱۱ نفر و تعداد مبتلایان به بیش از ۲۱۵ هزار نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار