دکتر رضا چمن گفت: از دو روز گذشته تا امروز ۲۵ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مثبت اعلام شد.

دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا تا ۱۳ فروردین ماه در شاهرود گفت: تا امروز تعداد ۳۸۷ نمونه مثبت قطعی در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود داشته ایم که تعداد ۲۵ نمونه از آن‌ها طی دو روز اخیر گزارش شده است.

او با بیان اینکه خوشبختانه در مجموع بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا یعنی ۳۱۲ نفر در شاهرود بهبود یافته اند افزود: توجه جدی به رعایت اصول بهداشتی و ترویج خود مراقبتی امری ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: اگر چه تا حدود زیادی جلوی شتاب فزاینده موج همه گیری ویروس کرونا گرفته شده است، ولی مردم باید نکات بهداشتی را رعایت و در خانه بمانند.

گفتنی است، رعایت بهداشت فردی، شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، دور شدن از افرادی که علائم بیماری مانند عطسه، سرفه، آبریزش و مشکلات تنفسی دارند از جمله مهمترین نکاتی است که باید رعایت شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.