آغاز توزیع ماسک‌های تولیدی در پاوه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه از آغاز توزیع ماسک‌های تولیدی هنرستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات آموزش و پرورش در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و گفت : در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان در شرایط امروز جامعه در پی شیوع ویروس کرونا، با استفاده از ظرفیت هنرستانی فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش شهرستان و همکاری و تعامل اداره اوقاف و خیریه و سپاه ناحیه پاوه، کارگاه تولید ماسک پارچه‌ای نانو راه اندازی شد.

او گفت : صبح امروز تعداد ۲۷۰۰ عدد از ماسک‌های تولیدی، با نظارت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و پس از طی مراحل ایمنی سلامت و تأیید این شبکه، در داروخانه‌های سطح شهر توزیع گردید.

برزگرفرد ظرفیت تولید روزانه بیش از ۲۰۰۰ ماسک، قیمت مناسب و توزیع این ماسک‌ها تحت نظارت دادستانی عمومی شهرستان را، موجب افزایش اطمینان خاطر و رضایت شهروندان در زمینه تامین وسایل بهداشت فردی در روز‌های اخیر عنوان کرد، که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است.

مدیر آموزش و پرورش پاوه با قدردانی از همه دست اندرکاران این حرکت خیرخواهانه، گفت: مجموعه‌ی آموزش و پرورش برای همکاری با سایر نهاد‌های دولتی و مردمی، در راستای حمایت از تلاشگران کادر بهداشت و درمان کشور برای گذر سرفرازانه از روز‌های سخت کرونایی کشور، در آمادگی کامل به سر می‌برد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار