۲۰ اکیپ در سرپل‌ذهاب با هدف جلوگیری و تشدید اقدامات لازم برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا همزمان با روز طبیعت کار گشت‌زنی و نظارت بر خیابان‌های این شهرستان را انجام می‌دهند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : گشت‌های خودرویی در روز سیزده فروردین با عنوان حافظان سلامت و قطع زنجیره ویروس کرونا توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوطه سرپل ذهاب در سطح این شهرستان فعال هستند.

او گفت: همچنین ماموران شهرداری سرپل ذهاب با استقرار در بوستان‌های سطح شهر ازهرگونه حضور و تجمع مردم دراین مکان‌ها جلوگیری می‌کنند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: عوامل انتظامی، بسیج، پلیس راهور و پلیس راه بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم تردد خودرو‌ها در سیزده فروردین نظارت می‌کنند و از مردم می‌خواهیم با خانه ماندن نهایت همکاری را با ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان داشته باشند.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از فعال شدن تمام گشت‌های انتظامی در ۱۳ فروردین خبرداد و گفت: جرایم سنگین پلیس برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

 منوچهر رضایی افزود: تمامی نیرو‌های انتظامی شهرستان در روز ۱۳ فروردین در قالب گشت‌های ستاد پیشگیری فعال بوده و تمام مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی شهرستان را پوشش داده و تذکرات لازم را به مردم ارایه می‌دهند.

او افزود: مردم فهیم شهرستان برای حفظ سلامت خود و سایر افراد بهتر است در این روز نیز همچون روز‌های قبل در خانه بمانند و از حضور در تفرجگاه‌ها و حاشیه پارک‌ها خودداری کنند.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: هرگونه توقف در تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی، حاشیه بوستان‌های سطح شهرستان ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت آن توسط مردم مورد برخورد قاطعانه پلیس، توقیف یکماهه خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی قرار خواهند گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.