در اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تردد افراد و خودرو‌ها در روز ۱۳ فروردین به اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است.

سرهنگ علی نام درست رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا امسال در روز ۱۳ فروردین بحث تردد شهروندان به مناطق اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان‌ها و پارک‌ها در تمامی شهر‌های استان کاملا منتفی می‌باشد و مسیر‌ها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود می‌کنیم.

او با اشاره به این که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامتی مردم عزیز تردد حتی در اطراف بوستان‌ها هم ممنوع می‌باشد، اظهار داشت: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح این است که تردد‌های غیرضروری صفر و انتقال این ویروس منحوس قطع شود، جهت تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان می‌باشد تا هرچه سریعتر ویروس کرونا را شکست دهیم.

سرهنگ نام درست اظهار داشت: خودرو‌های حامل موادغذایی، مواد بهداشتی و درمانی، سوخت رسان و خودرو‌های حامل کالا‌های موردنیاز مردم از این طرح مستثنی می‌باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار