مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از ۲۲ هزار نفر آسیب دیده و توزیع ۱۷۱ تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوار‌های آسیب دیده از سیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: در طی ۱۰ روز گذشته نیرو‌های امدادی هلال احمر در شهرستان‌های رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج، ریگان و ارزوئیه به ۲۲ هزار و ۴۳۳ نفر امدادرسانی کردند.

او با اشاره به توزیع ۱۷۱ تن اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی در بین خانوار‌های آسیب دیده در مناطق سیل زده افزود: این اقلام از انبار‌های امدادی هلال احمر استان و کمک‌های خیرین داوطلب توزیع شده است.

فلاح با اشاره به اسکان ۳ هزار و ۵۳۲ نفر در چادر‌های امدادی برپا شده در مناطق سیل زده به همت جمعیت هلال احمر بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی مناطق سیل زده، در طی ۱۸ سورتی پرواز اقلام امدادی و غذایی توسط امدادهوایی توزیع شده است.

او با اشاره به وقوع برف و کولاک در شهرستان ساردوئیه تصریح کرد: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر به ۱۷۵ نفر آسیب دیده در این منطقه امدادرسانی و اقلام غذایی و امدادی توزیع کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سیل کرمان ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار