معاون بهره برداری آب و فاضلاب گلستان گفت: شیوع کرونا نوروز ۹۹ را پرمصرف‌ترین نوروز ۳۰ سال اخیر استان تبدیل کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  مهیار خسروی، معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان گلستان گفت: به طور معمول با پایان پیک شب عید و تحویل سال با کمترین میزان مصرف آب در ایام نوروز مواجه بودیم.


مهیار خسروی افزود: متأسفانه نوروز امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت نکات بهداشتی، مصرف آب در استان گلستان افزایش پیدا کرده است.

 

خسروی با بیان اینکه نوروز ۹۹ جزو پرمصرف‌ترین ایام نوروز در ۳۰ سال اخیر در مصرف آب بوده است، یادآور شد: تاکنون در مصرف آب چنین رکوردی ثبت نشده بود و ما از مردم درخواست می‌کنیم در مصرف آب نگاه ویژه‌ای داشته باشند و مصرف بهینه را در دستور کار قرار دهند.

 

به گفته خسروی، اگر مصرف فعلی که به دلیل رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از کرونا افزایش یافته است به مصارف فصل گرم و بخش کشاورزی اضافه شود با افت فشار در شبکه مواجه خواهیم شد.

 

معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان گلستان با بیان اینکه مردم هنگام شستشوی دست‌ها شیر آب را ببندند، افزود: مردم از اقدامات غیرضروری پرهیز کنند و در رعایت نکات بهداشتی فراتر از انتظار عمل نکنند.


خسروی افزود: مردم مشکلات مربوط به آب و فاضلاب را از طریق سامانه ۱۲۲ مطرح کنند تا همکاران ما در اسرع وقت برای رفع آن اقدام کنند.

 

انتهای پیام / فا

برچسب ها: مصرف آب ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.