مدیرعامل جمعیت هلال احمر از تلاش نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه جهت ترغیب مردم برای در خانه ماندن خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و پرسنل این جمعیت جهت پیشگیری از ویروس کرونا پس از پایان طرح غربالگری تب سنجی که در بیش از ۳۵ پایگاه استانی و سنجش تب بیش از ۸۰۰ هزار نفر مسافر در ورودی شهرستان‌های کرمانشاه و ارجاع ۲۹۴ نفر فرد مشکوک به کرونا بر اساس ارزیابی‌های اولیه گفت : در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات جلسه ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا و دستور استاندار محترم، نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان از طریق خودرو‌های امدادی جهت ترغیب مردم برای ماندن در خانه تلاش می‌کنند.

او گفت : طرح فاصله گذاری اجتماعی از تاریخ ۹ اسفند آغاز و بر اساس مصوبات ستاد کرونای استانی در کلیه شهرستان‌های استان ادامه خواهد داشت.

او از مردم استان خواست با توجه به اینکه در آستانه روز طبیعت قرار داریم با خروج از منزل زحمات مسئولان، کادر درمانی و سایر نیرو‌های خدماتی را زیر سوال نبرند و فراموش نکنند رفتن در طبیعت در این روز‌ها به استقبال کرونا رفتن است و برای شکست کرونا راهی جز فاصله گذاری اجتماعی نیست .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.