معاون اقتصادی استاندار قزوین از جزئیات برنامه‌های حمایتی برای کاهش اثرات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا در بخش‌های غیر دولتی گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قبادی معاون اقتصادی استاندار با اشاره به برنامه‌های حمایتی دولت برای کاهش اثرات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا در بخش‌های غیر دولتی گفت: حق بیمه سهم کارفرما برای دوره سه ماهه منتهی به اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ از سوی سازمان تأمین اجتماعی استمهال می‌شود.

قبادی افزود: همچنین، بانک رفاه کارگران مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات با اتکاء به منابع داخلی، منابع بین بانکی و یا خط اعتباری در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار می‌دهد و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی را در سال ۱۳۹۹ پرداخت می‌کند.

او اضافه کرد: افزون بر این، هزینه‌های برق و گاز مصرفی برای دوره سه ماهه منتهی به اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ از سوی وزارت‌خانه‌های نیرو و نفت استمهال می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار گفت: مراکز تولید و توزیع غذا‌های آماده اعم از رستوران ها، بوفه‌ها، طباخی‌ها، تالار‌های پذیرایی، قهوه‌خانه ها، اغذیه فروشی ها، مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمان‌پذیرها، مهانسراها، مسافرخانه ها، زائرسراها، مراکز بوم‌گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین راهی، حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری اعم از هوایی، جاده ای، ریلی و دریایی، تولید و توزیع پوشاک، تولید و توزیع کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع دستی مشمول این موارد می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.