مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانان با فروشگاه‌های اینترنتی در ارسال کالا به در منازل شهروندان همکاری می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به راه اندازی پویش در خانه بمانیم، به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و رونق فروش اجناس به صورت اینترنتی، تفاهم نامه‌ای با بعضی از فروشگاه‌ها به امضا رسید که بر مبنای آن، این فروشگاه‌ها در ارسال کالا به در منازل شهروندان از خدمات تاکسیرانان منتخب و آموزش دیده که خودرو‌های آنان به طور متناوب ضدعفونی می‌شود، بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: بسته‌های اقلام بهداشتی حاوی ماسک، دستکش طبی و مایع ضدعفونی کننده نانو در اختیار تاکسی‌ها قرار داده شده است و رانندگان آن‌ها موظفند خود را روزانه دو بار ضدعفونی کنند و به علت رعایت نکات بهداشتی، شهروندان می‌توانند با خاطری آسوده اجناس و کالا‌های خود را تحویل بگیرند.

عرشیان گفت: امضای تفاهم نامه با صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی به طور گسترده در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد که این اقدام، هم موجب جبران بخشی از کاهش درآمد تاکسیرانان خواهد شد و هم با توجه به این که ناوگان تاکسیرانی قزوین یک ناوگان آموزش دیده و ضدعفونی شده است، شهروندان می‌توانند با اطمینان بیشتری خرید‌های اینترنتی خود را انجام دهند.

او افزود: صاحبان فروشگاه‌ها و مشاغل اینترنتی در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات تاکسیرانان در ارسال کالا به در منازل شهروندان می‌توانند درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند و یا با تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۰۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
کاش دولت از تجارت الکترونیک حمایت مداوم داشته باشه و فرهنگ سازی بشه . چقدر صرفه جویی سوخت وتمیزی آب وهوا وعدم رشد نجومی املاک تجاری و اشتغال جوانان مستعد و...... اتفاق می افته. ویروس کرونا جدای خطرات خاصش،شیوه زندگی نوینی را به مردم نشون داد