فرماندار بافق، از کاهش فشار روی اورژانس، بخش عفونی و بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) در بیمارستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق گفت:   از ۳ روز پیش تا کنون فشار روی اورژانس، بخش عفونی و بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) در بیمارستان بافق کاهش یافته است، امیدواریم با تداوم خود مراقبتی و رعایت اصول بهداشتی توسط افراد و خانواده ها، این روند مثبت ادامه یابد و شاهد کاهش مبتلایان به کرونا ویروس باشیم.

او افزود:  آمار مبتلایان شهرستان‌های استان  به صورت متمرکز توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌شود که در آخرین اعلام و اطلاعیه آن، این عدد برای شهرستان بافق ۳۰ نفر ذکر شده است.

فرماندار بافق یادآور شد: اگر چه سعی و تلاش همگان بخصوص مدافعان سلامت در شبکه بهداشت و درمان و یاوران آن‌ها در بسیج، هلال احمر و ناجا این بوده و هست که این عدد در کمترین رقم ممکن باشد، ولی فراموش نشود که بافق یک شهرستان صنعتی مهم با ارتباطات و مراودات گسترده اجتماعی و اقتصادی بخصوص در حوزه‌های حمل و نقل جاده‌ای و ریلی و از همه مهمتر بخش صنعت و معدن است و حداقل ۳۰ درصد از جمعیت کارگری آن از سایر نقاط کشور می‌باشد لذا نمی‌توان آن را با شهرستان‌های کوچک و با روابط و مراودات محدود مقایسه کرد.

رئیس شورای سلامت شهرستان بافق در پایان درخواست کرد همه افراد و خانواده‌ها در روز طبیعت و روز‌های پیش رو در خانه بمانند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.  

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.