اجرای طرح نسیم مهر رضوی در بندرعباس/ حضور خادمان آستان قدس رضوی در بیمارستان شهید محمدی

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان گفت: در اجرای طرح نسیم مهر رضوی جمعی از خادمان آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با پزشکان و بیماران عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، اسماعیل تذرو، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان گفت: در اجرای طرح نسیم مهر رضوی جمعی از خادمان آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با پزشکان و بیماران عیادت کردند.

تذرو افزود: در این مراسم که حجت‌الاسلام تقوی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان هم حضور داشت، خادمان بارگاه رضوی از تلاش‌های مجاهدانه پزشکان، پرستاران و همه جهادگران عرصه سلامت تقدیر و تشکر کردند.

او گفت: حضور بر بالین بیماران و ذکر صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) و دعا به درگاه خداوند متعال برای شفای عاجل بیماران از دیگر برنامه‌های خادمان آستان قدس رضوی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان افزود: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، صمیمانه و بدون هیچ چشم داشتی در طول شبانه‌روز رسالت خود را به درستی انجام می‌دهند و حضور خادمان بارگاه رضوی در بیمارستان شهید محمدی با هدف تقویت روحیه این عزیزان و بیماران انجام گرفت.

تذرو گفت: در اجرای دو روزه طرح نسیم مهر رضوی، غذای متبرک بین بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.