استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام بوستانها، مراکز تفریحی و تفرجگاهی این استان به منظور تسریع در توقف شیوع کرونا و جلوگیری از عوامل تشدید این ویروس خطرناک در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل شده است.

پارک‌ها و تفرجگاه‌های سیستان و بلوچستان تعطیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی  در حاشیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری و استانداران برگزار شد اظهار داشت: از مردم سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود همان‌گونه که تا کنون برای کنترل ویروس کرونا همراهی داشته‌اند در روز طبیعت نیز با ماندن در منزل به از بین رفتن هر چه سریعتر این ویروس کمک کنند.

او ادامه داد:با تمهیدات پیش‌بینی شده و همراهی مردم وضعیت سیستان و بلوچستان از نظر ویروس کرونا خوب است، اما مباحثی نظیر روز طبیعت و تعطیلات پایان هفته وجود دارد که امکان تردد و خارج شدن افراد از منازل را افزایش می‌دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز در خواست می‌شود که با عدم تردد در معابر عمومی و تفرجگاهی خدمتگزان خود را در مقابل با کرونا یاری کنند.

او تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات پیش‌بینی شده سبب عبور از بحران کرونا و بازگشت به شرایط عادی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار