منچستر یونایتد امیدوار است در نقل و انتقالات تابستانی، ماتیاس دلیخت مدافع آینده دار یوونتوس را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ماتیاس دلیخت پس از نمایش چشمگیر در آژاکس به یوونتوس پیوست، اما در تورین نتوانست انتظارات را به اندازه کافی برآورد کند.

با این حال مسئولان باشگاه منچستر یونایتد قصد دارند دلیخت را در نقل و انتقالات تابستانی به اولدترافورد بیاورند و برای این انتقال روی پل پوگبا هافبک فرانسوی خود حساب ویژه‌ای باز کرده اند.

مدافع آینده دار هلندی تابستان سال گذشته با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۶۵ میلیون یورو به یوونتوس پیوست، اما اوضاع در تورین وفق مراد دلیخت نبود و او تنها در ۱۵ دیدار فرصت حضور در ترکیب ثابت تیمش را به دست آورده است.


بیشتر بخوانید: چراغ سبز مسئولان دورتموند برای فروش سانچو


دلیخت در این فصل از ناحیه زانو و شانه آسیب دید تا به مشکلاتش اضافه شود و نخستین فصل حضورش در یوونتوس به فصلی کابوس وار تبدیل شود.

منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی هم تمایل زیادی به جذب دلیخت داشت، اما از آنجایی که این بازیکن یکی از گران‌ترین مدافعان جهان به شمار می‌رفت، سران باشگاه انگلیسی تصمیم گرفتند از رقابت با یوونتوس و بارسلونا رف نظر کنند.

در طرف دیگر یوونتوس هم قصد دارد پل پوگبا را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تورین بازگرداند. هافبک فرانسوی پیش از این برای جدایی از منچستر یونایتد ابراز تمایل کرده بود. گفته می‌شود سرمربی نروژی شیاطین سرخ قصد دارد یک مدافع مطرح را برای بازی در کنار هری مگوایر جذب کند و به همین دلیل برای تقویت خط دفاع تیمش، روی جذب دلیخت در تابستان حساب باز کرده است.

مینو رایولا ایجنت مطرح فوتبال دنیا، مدیر برنامه‌های هر ۲ بازیکن به شمار می‌رود و منچستر یونایتد امیدوار است در قبال صدور رضایتنامه پوگبا برای پیوستن به تورین بتواند ماتیاس دلیخت را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار