معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: سومین عملیات گسترده گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر شهر یزد، از ساعت ۸ صبح فردا انجام می‌شود.

عملیات ضدعفونی گسترده معابر شهری به دور سوم رسید/ در خانه بمانیدمحسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و گسترش سریع آن، عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری یزد از ساعت ۸ صبح روز فرادا چهارشنبه ۱۳ فروردین به صورت گسترده با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، نیرو‌های محلی و ناوگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با نظارت کمیته بهداشت مقابله با کرونا انجام شود.

صادقیان افزود: بر این اساس ممکن است این عملیات در برخی افراد ایجاد آلرژی نماید، لذا از شهروندان گرامی خواهشمندیم از تردد در معابر اصلی شهر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزدادامه داد: از همشهریان یزدی تقاضا داریم از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین از تردد در خیابان‌ها خودداری نمایند.

عملیات ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر پرتردد شهری به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از اواسط اسفندماه پارسال آغاز شد و آتش نشانان همچنان پابه پای دیگر نهاد ها برای مقابله با این ویروس قد علم کرده اند.

اتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.