دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری باید تا ۱۴ فروردین ماه طرح‌های جهش تولید را ارائه دهند.

ارائه طرح‌های جهش تولید تا ۱۴ فروردین ماه جاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های مرتبط با جهش تولید را باید تا پنج شنبه ۱۴ فروردین ۹۹ ارائه دهند.

او تأکید کرد: با توجه به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»، ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید کشور در سازمان برنامه و بودجه ایران تشکیل و فعال شده است.

شهریارپور افزود: دستورالعمل مربوط به برنامه‌های استانی روز دوشنبه از سوی ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید کشور، به استان‌‎ها ابلاغ شد تا براساس آن برنامه عملیاتی و اجرایی مربوط به جهش تولید در استان‌ها تدوین و برای طرح و تصویب در آن ستاد به تهران ارسال شود.

او اضافه کرد: در این دستورالعمل، بخش‌های اولویت‌دار در صنعت تولید مانند حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، آب و کشاورزی، گردشگری و انرژی قرار دارد.

شهریارپور ادامه داد: در طرح‌های پیشنهادی استان‌ها به تأمین سرمایه در گردش طرح‌های موجود، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام، ارتقای بهره‌وری طرح‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بلااستفاده طرح‌ها، بازسازی و نوسازی طرح‌های دارای تکنولوژی قدیمی و ارتقای آن‌ها در راستای فناوری‌های جدید، بهره‌گیری مناسب از دانش‌محوری و شرکت‌های دانش‌بنیان توجه شده است.
او تأکید کرد: در این طرح باید پروژه‌هایی ارائه شود که قابلیت بهره‌برداری تا پایان سال‌جاری را داشته باشد.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.