علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: روزانه به طور متوسط ۴۰ تماس با صدای مشاور ( خط ۱۴۸۰) گرفته میشود که ۱۵ تماس آن مربوط به فشارهای روحی و روانی ناشی از شیوع بیماری کرونا است.
او اضافه کرد: از ابتدای اسفندماه تا امروز هزار و ۶۵۰ تماس با خط ۱۴۸۰ برقرار شده که ۶۵۰ مورد آن مربوط به مشکلات ناشی از شیوع کرونا بوده است.
وارثی افزود:عمده موضوعات مطرح شده مربوط به کنترل شرایط، حمایت طلبی در خصوص کنترل استرس و اضطراب بیماری، خود بیمار انگاری و اختلاف نظر زوجین در خصوص چگونگی مواجهه خود و کودکان با این بیماری بوده است.
مدیر کل بهزیستی استان گفت: خط ۱۴۸۰ همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۲ و حتی در ایامن تعطیل پاسخگوی هم استانی هاست.
انتهای پیام/ک