رییس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه گفت : یک حقوقدان باید در مقابل اقدامات غیرانسانی و غیراخلاقی در جامعه ایستادگی کند و مفسدان اقتصادی و عاملان احتکار اقلام بهداشتی را به مراجع قضایی معرفی و برای آن‌ها تقاضای اشد مجازات را داشته باشد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رسول بهرامی پور رییس سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه با اشاره به اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بعد از انتشار ویروس کرونا گفت : طرح آموزش همگانی حقوق در همه شهرستان‌های استان و فعالیت‌های مرکز مشاوره حقوقی شهید سلیم قنبری در مسجد جامع کرمانشاه به دنبال انتشار این بیماری تعطیل شد.

او گفت : در گام بعدی به رییس کل دادگستری استان پیشنهادات لازم برای اعطای مرخصی به زندانیان و پرهیز از صدور قرار‌های منتهی به بازداشت افراد بر اساس قوانین و مقررات موضوعه ارایه شد که البته چنین طرحی بعدا به عنوان طرح سراسری از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

بهرامی پور با اشاره به وضعیت بحرانی کشور و اضطراب و نگرانی مردم و همچنین احتکار اقلام بهداشتی توسط عده‌ای سودجو گفت: طی نامه‌ای خطاب به مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خواهان برخورد قاطع و انقلابی به موقع و پشیمان کننده با محتکران اقلام بهداشتی شدیم.

او افزود: در همین راستا ۳۰۰ نفر از حقوقدانان بسیجی و انقلابی استان کرمانشاه در اقدامی مطالبه گرانه در خصوص موضوعات حقوقی مرتبط با انتشار ویروس کرونا بیانیه‌ای خواستار برخورد شدید دستگاه قضایی با محتکران شدند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.