فعالیت ۲۰ واحد تولیدی و ۲ کارگاه مبل و منبت در تولید ماسک

رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر از تولید روزانه ۳ هزار ماسک از سوی فعالان این صنعت خبر داد.

فعالیت ۲۰ واحد تولیدی و ۲ کارگاه مبل منبت در تولید ماسکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،یدالله کریمی رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر بیان کرد: تولیدکنندگان مبل و منبت ملایر همچنین تمامی مراودات خود را به نقاط مختلف کشور قطع کردند تا از این طریق بتوانند نقش مهمی در شکست کرونا و حفظ سلامت مردم داشته باشند.

او بیان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعدادی از واحد‌های تولیدی مبل و منبت برای تولید ماسک اقدام کرده‌اند تا بتوانند گامی هر چند کوچک در راه شکست کرونا بردارند.

رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: در این راستا ۲۰ واحد تولیدی رویه‌کوبی مبل کنار هم آمدند و ۲ کارگاه را برای تولید ماسک تجهیز کردند و در این زمینه آمادگی خوبی دارند.

کریمی یادآور شد: ۲۰ نفر از رویه کوبی‌ها و چرخکاران ماهر ما با آوردن چرخ‌های خیاطی و ابزار و وسایل خود در این ۲ کارگاه مستقر شده‌اند و زنان و مردان در این جبهه شبانه‌روز در حال فعالیت هستند و از همه توان خود برای شکست کرونا استفاده می‌کنیم.

او با بیان اینکه روزانه حدود سه هزار عدد ماسک توسط این واحد‌ها تولید می‌شود گفت: تولید این ماسک‌ها صد درصد بهداشتی و استریل شده است.

کریمی افزود: این ماسک‌ها به صورت رایگان در اختیار مردم، خانواده‌های بی‌بضاعت، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، نیروی انتظامی و مراکز در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار می‌گیرد.

رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر با اشاره به اینکه فعالان این هنر صنعت برای کمک به کادر درمان و حفظ سلامت مردم از همه توان خود بهره می‌گیرند بیان کرد: تولید این ماسک‌ها از هفته نخست نوروز آغاز شده و تا زمانی‌که مواد اولیه داشته باشیم، تولید را ادامه می‌دهیم.

او گفت: هزینه مواد اولیه تولید این ماسک‌ها از طریق کمک‌های مردمی واحد‌های تولیدی مبل و منبت و نمایشگاه‌داران این هنر صنعت تامین می‌شود.

کریمی ادامه داد: ما نخستین واحدی هستیم که ماسک تولیدی را به صورت رایگان توزیع می‌کنیم و تامین مواد اولیه سه لایه با کیفیت بالا از شرکت بافتینه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.