نفت مسجد سلیمان در سال ۹۹ بازی‌های فشرده‌ای در پیش دارد و شاگردان تارتار می‌توانند امسال نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با ایستادن در رده هشتم جدول لیگ برتر و رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی، به کارش در سال ۹۸ پایان داد. عملکرد خوب زردپوشان مسجد سلیمانی در رقابت‌های سال ۹۸ به اندازه‌ای خوب بود که کسی فکرش را هم نمی‌کرد تیمی در لیگ هجدهم برای بقا در لیگ می‌جنگید، در لیگ نوزدهم بتواند چنین عملکرد خوبی داشته باشد و در برخی هفته‌ها تیم‌های بزرگ و مدعی لیگ برتر را متوقف کند.

شاگردان تارتار در سال ۹۹ برنامه فشرده‌ای دارند و به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر به دلیل نگرانی از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا، کار آن‌ها را سخت‌تر خواهد کرد.

نفت مسجد سلیمان در ۹ بازی باقی مانده خود در لیگ برتر باید به مصاف تیم‌های شاهین شهرداری، ماشین سازی، فولاد، نساجی، پرسپولیس، ذوب آهن، گل گهر، سایپا و پارس جنوبی جم برود.

در جام حذفی هم نفت مسجد سلیمان موفق شد با نتیجه ۲-۳ برابر شاهین شهرداری بوشهر به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه پیدا کند. شاگردان تارتار با رسیدن به این مرحله در جمع تیم‌های قدرتمندی، چون تراکتور تبریز، پرسپولیس و برنده دیدار استقلال و سپاهان قرار گرفتند و این فرصت را دارند تا با قهرمانی در این رقابت ها، نخستین قهرمانی تاریخ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را کسب کنند و به شگفتی ساز بزرگ این رقابت‌ها تبدیل شوند.

در لیگ برتر هم نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشته و تا پایان هفته بیست و یکم جزو کم شکست‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر به شمار می‌رود. می‌توان گفت مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان که با بودجه‌ای به مراتب کمتر از سایر تیم‌های لیگ برتری، این تیم را بسته اند، تا همین جا هم به هدفی که داشتند رسیدند و این تیم بهترین نتایج تاریخش را در این فصل کسب کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار