تشکیل گروه مشاوران ستاد استانی مقابله با کرونا

 استاندار آذربایجان‌شرقی بر مشارکت و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مرجع در کمک به کنترل و مهار کرونا تاکید کرد و گفت: گروه مشاوران در کنار ستاد استانی مدیریت کرونا به زودی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار مسئولان کمیته بهداشت و سلامت خانه توسعه آذربایجان بر مشارکت و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مرجع در کمک به کنترل و مهار کرونا تاکید کرد و گفت: گروه مشاوران در کنار ستاد استانی مدیریت کرونا به زودی تشکیل می‌شود.

 پورمحمدی  با اشاره به ظرفیت و جایگاه اجتماعی و فرهنگی تشکل‌های مردم نهاد، نقش آفرینی آن‌ها در شرایط کنونی را بسیار مهم توصیف کرد.

او گفت: برنامه ریزی شده تا به منظور استفاده فراگیر از ظرفیت مردمی در کنترل کرونا نمایندگانی از سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های مرجع در تصمیم سازی‌های ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا حضورداشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در همین راستا به زودی گروه مشاوران ویژه متشکل از افراد خبره و متخصص در کنار ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن رمضانخواه
۰۱:۱۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام محل کارم قالیشویی هست من باخانواده ایجاه سرایدارم اینجاه تردد زیاده قالی از خونه مردم جمع میکنند میارنند مانمیدانیم قالیهایی که میارند ازکجایاخونه چه کسی میارند چندتاازبستگان همکارم کرونایی هستند یک نفر هم فوت کرده بچه ها خیلی ترسیدن خواهشمندیم راهنمایی کنید تشکر
آخرین اخبار