منتخب مردم خرمشهر در مجلس یازدهم گفت: همه باید برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا مشارکت کنند اما این موضوع بهانه ای برای تصمیمات غلط و نسنجیده نشود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدلفته احمدنژاد منتخب مردم خرمشهر در مجلس یازدهم با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط همه دستگاه های مربوطه و مردم در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا گفت: هرگونه اقدام موثر برای صیانت از سلامت مردم و جامعه مورد حمایت همه است و مردم باید با دقت توصیه های مسئولان بهداشت و درمان را به مورد اجرا بگذارند و از تردد در کوچه و خیابان های برای فائق آمدن بر این ویروس در کوتاه ترین زمان ممکن خودداری کنند.

او بر لزوم مشارکت همه آحاد جامعه برای کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: البته مسئولان باید توجه کنند تصمیماتی که برای به صفر رساندن زنجیره انتقال میگیرند بهانه ای نشود که تصمیمات غلط و بعضا نسنجیده روابط فرهنگی و اجتماعی جامعه را از ریشه مورد تعرض قرار دهند.

منتخب مردم خرمشهر در مجلس یازدهم گفت: اینکه برخی مسوولان برای توجیه خود، مردم سایر شهرهای همجوار را عامل ابتلا و سرایت بدانند رفتار ناشایست و بدور از اخلاق است.

احمدنژاد افزود: شرایط حال حاضر کشور و استان برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا، نیازمند همدلی، همفکری و اتحاد همه مردم و مسئولان است و در سایه اتحاد و یکپارچگی میتوان بر این بیماری پیروز شویم.

او بستن مسیر آبادان - خرمشهر را تصمیم نادرست و اشتباه دانست و گفت: این روزها مردم با درک خطرات این بیماری بشدت با مسوولان همراهی کرده اند و ترددها در حد بسیار زیادی کاهش یافته لذا مسیری که در هیچ برهه ای بسته نشده و مردمی که هیچ بحرانی انها را از هم جدا نکرده کار نادرستی است که باید هر چه زودتر به احترام مردم دو شهر در آن تجدیدنظر شود.

منتخب مردم خرمشهر در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم آبادان و خرمشهر همواره نشان داده اند که در مقابله با مشکلات و بحران ها در کنار هم بوده اند و همچنان هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.