رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا گفت: دعای هفتم صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) و توسل به ائمه علیهم السلام ودعا و توجه قلبی به خداوند که امروز جهان بشریت برای خروج از این بحران بیشتر به آن نیازمند است.

سیداحسان روشن پور سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ولادت باسعادت امام سجاد علیه السلام را به همه عاشقان اهل بیت علیهم السلام تبریک عرض می‌نمایم.

او بیان داشت: یکی از درس‌ها و آموزه‌های امام سجاد علیه السلام توجه به دعا و تضرع به خداوند است و در روایت داریم دعا سلاح مومن است. امواج بلا را بادعا دفع کنید.

روشن پور بیان داشت: ویروس کرونا که ان شاءالله بزودی ازبین برود، انسان‌ها را به فطرتشان سوق داد وباعث توجه بیشتر بشر به خداوند و دعا و تضرع به درگاه حق تعالی در سرتاسر عالم شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا تصریح کرد: ضمن رعایت مسائل بهداشتی از دعا و برکات آن غافل نشویم ویژه دعای هفتم صحیفه سجادیه امام سجاد (ع) وتوسل به ائمه اطهار علیهم السلام ودعا وتوجه قلبی به خداوند که امروز جهان بشریت برای خروج از این بحران بیشتر به آن نیازمند است.

این مقام مسئول گفت: تشکر ویژه دارم از همه جهادگران عرصه سلامت که درحال تلاش شبانه روزی هستند و مردم با در خانه ماندن مسئولان خدوم خود را یاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.