کاهش ۴۸ درصدی تردد‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی تاکنون شاهد کاهش ۴۸ درصدی تردد‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان بوده ایم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهمحمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در مدت زمان یاد شده چهار نفر در جاده‌های استان کرمانشاه بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۳ نفر بوده است ۶۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او گفت : همچنین از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته ۷۸ نفر در سوانح جاده‌ای مصدوم که نسبت به سال قبل که ۱۳۷ نفر بودند ۴۳ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی سوانح خسارتی، گفت: در حالی که سال گذشته ۱۲۷ فقره تصادف به وقوع پیوست امسال این رقم به ۱۰۲ فقره رسید.

این مقام انتظامی از کاهش ۳۰ درصدی مجموع سوانح فوتی، جرحی و خسارتی در نوروز ۹۹ نسبت به سال ۹۸ خبر داد.

او گفت : محور کرمانشاه - کامیاران با ۲۷ فقره تصادف، محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب با ۲۶ فقره و کرمانشاه - صحنه با ۲۰ فقره تصادف بیشترین سوانح جاده‌ای را از ۲۷ اسفند تا ۱۰ فروردین به خود اختصاص دادند.

 حیدری با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی، گفت: این طرح در ۳۱ نقطه استان و با حضور پلیس، فرمانداری و ثبت احوال در حال اجراست .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.