رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی امروز خود در کاخ سفید گفت اگر آمار قربانیان در آمریکا زیر ۱۰۰ هزار نفر متوقف شود، نشان می‌دهد عملکرد این کشور بسیار خوب بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کاخ سفید ضمن تعریف از تدابیر دولتش در کنترل ویروس کرونا گفت چنانچه آمار قربانیان زیر ۱۰۰ هزار نفر باشد، نشان می‌دهد عملکرد آمریکا در کنترل این بیماری بسیار خوب بوده است.

ترامپ گفت: «ممکن است مانند اروپا شاهد مرگ هزاران نفر باشیم. اگر تدابیر بازدارنده‌ای برای مقابله با کرونا اتخاذ نمی‌کردیم، آمار مرگ ناشی از این ویروس در آمریکا به ۲ میلیون نفر می‌رسید.»

او در ادامه از تمدید طرح فاصله فیزیکی تا یک ماه دیگر خبر داد و گفت این طرح تا سی‌ام آوریل ادامه خواهد داشت.

ترامپ گفت «اگر مجموع قربانیان کرونا در آمریکا زیر ۱۰۰ هزار نفر شود، یعنی همه ما بسیار خوب عمل کرده‌ایم.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از یک سو مخاطرات این بیماری را کم دانسته و از سوی دیگر از آمریکایی‌ها خواسته است اقداماتی برای کند کردن شیوع آن اتخاذ کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا این سخنان را در حالی بیان می‌کند که کشورش در صدر جدول آمار کشور‌های آلوده به ویروس کرونا از نظر مجموع تعداد مبتلایان با بیش از ۱۴۲ هزار نفر قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
ترامپ جنایتکار تروریستی که برای اهداف کثیفش و رد گم کردن جامعه جهانی و مظلوم نمایی جلوی جامعه جهانی به مردمان کشور خودش هم رحم نکرد و ویروس کرونا رو در کشور خودش هم پخش کرد تو و پمپئوی شیطان صفت رو فقط خداوند جل جلاله می شناسدتون که چه جانور زشتی هستی موزیهای دقل باز قمارباز سفاک خودتی روانی سادیسمی .
آخرین اخبار