معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کارشناسان مدیریت پرستاری در سامانه ۴۱۰۰ پاسخگوی سوالات هم‌استانی‌ها در مورد مراقبت‌های پرستاری از بیماران کرونایی بستری در منزل و سایر نکات مراقبتی بیماری‌ها است .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کارشناسان مدیریت پرستاری معاونت درمان و اعضا هیأت علمی دانشکده‌های پرستاری و مامایی و همچنین پیراپزشکی در سامانه ۴۱۰۰ پاسخگوی سوالات هم‌استانی‌ها در مورد مراقبت‌های پرستاری از بیماران کرونایی بستری در منزل و سایر نکات مراقبتی بیماری‌ها است.

او گفت : سامانه پاسخگویی معاونت درمان با شماره ۴۱۰۰ پاسخگوی همشهریان و هم استانی‌ها در زمینه سوالات آن‌ها در مورد مراقبت‌های پرستاری از بیماران کرونایی بستری در منزل و سایر نکات مراقبتی بیماری‌های مختلف است.

او افزود: این سامانه مدتی است با نظارت معاونت درمانی دانشگاه کار خود را آغاز کرده و مسؤول اجرایی سامانه دکتر پورمیرزا مدیر پرستاری دانشگاه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این سامانه کارشناسان مدیریت پرستاری معاونت درمان و اعضا هیأت علمی دانشکده‌های پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و دانشگاه آزاد همکاری دارند.

او گفت: این سامانه از ساعت هشت صبح تا هشت شب فعال است و تماس‌های همشهریان در خصوص بیماری کرونا، نحوه کنترل تب، عوارض دارویی، رعایت نکات ایزولاسیون خانگی و... مطرح و پاسخ‌های اجرایی و عملی به متقاضیان داده می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.