در کنار افتتاح‌ها و کلنگ زنی‌های جدید، ۴۸ واحد تعطیل و نیمه تعطیل صنعتی و معدنی استان کرمانشاه در سال ۹۸ هم به چرخه تولید برگشتند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه اسفند ۹۸ گفت : از ابتدای سال تاکنون ۴۸ واحد صنعتی و معدنی راکد فعال شده است.

او گفت : ۳۵ درصد مشکلات واحد‌های تولیدی استان مربوط به مسائل پولی و بانکی، ۳۹ درصد مربوط به مسائل بیمه ای، پنج درصد مربوط با تامین انرژی و مابقی مربوط به سایر مشکلات هستند.

او جلوگیری از تعطیلی واحد‌ها و فعال سازی واحد‌های راکد را از اولویت‌های مدیریت کرمانشاه دانست و گفت: به دنبال فعال سازی ۵۵ واحد صنعتی و مدنی در سال ۹۸ بودیم که ۴۸ واحد فعال شده اند و به واسطه فعال شدن این واحد‌ها ۳۸۹ اشتغال جدید در استان ایجاد شده است.

دارابی افزود: کرپ ناز یکی از واحد‌های بزرگ صنعتی استان کرمانشاه است که بسته شدن آن به چالشی برای کرمانشاه تبدیل شده بود و این کارخانه به زودی روند ساخت چادر زنانه را نیز آغاز خواهد کرد.

او با تشکر از بانک‌ها برای کمک به ایجاد رونق تولید، گفت: بانک‌های استان در سال ۹۷، ۴۵ میلیارد تومان در این زمینه تامین اعتبار کردند که این آمار سال ۹۸ به ۶۰۰ میلیارد تومان رسید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.