تولید ماسک و لباس بیمارستانی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز

 رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از تولید ماسک و لباس بیمارستانی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز با همکاری بسیج دانشجویی استان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، محسنی رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از تولید ماسک و لباس بیمارستانی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز با همکاری بسیج دانشجویی استان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد.

محسنی گفت: با تهیه مواد اولیه از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کارگاه دوخت ماسک مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری دانشجویان این مرکز و جمعی از دانشجویان بسیجی استان از شنبه نهم فروردین ماه راه اندازی شده است.

او افزود: در مراحل بعدی نیز دوخت لباس و ملحفه‌های بیمارستانی را با همکاری دانشجویان ادامه خواهیم داد.

او از تولید روزانه ۲۰۰ عدد ماسک در این کارگاه خبر داد و گفت: با افزایش تعداد نیرو و تکمیل کادر متخصص در زمینه دوخت، بر میزان ماسک‌ها افزوده خواهد شد و اقداماتمان تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

محسنی با اشاره به درگیری کشورمان با ویروس کرونا گفت: کادر پزشکی و مردم در حال مبارزه با این ویروس هستند و تمام اقشار جامعه در این خصوص باید احساس مسئولیت کند، سازمان جهاددانشگاهی استان نیز از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به سیستم سلامت کشور برای نابودی کرونا استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار