هشت هزار و ۱۸۳ نفر از جهادگران چهارمحال و بختیاری در زمینه مقابله با کرونا و خدمت به مردم با کادر بهداشت و درمان این استان همکاری می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از بدو شیوع ویروس کرونا با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی وارد میدان شد و با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و امکانات و با حضور هشت هزار و ۱۸۳ نفر از جهادگران در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کرد.

او از تهیه و توزیع ۱۹ هزار و ۷۰۰ نسخه بروشور آموزشی، ارائه آموزش چهره به چهره به چهار هزار و ۶۰۰ نفر و فعالسازی ۱۷ کارگاه تولید ماسک با همت جهادگران خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۵۰ هزار عدد ماسک تهیه و پس از ضدعفونی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

فولادی اضافه کرد: ضدعفونی چهار هزار و ۷۴۰ نقطه از معابر و اماکن عمومی و ۸۱۰ باب از مساجد و اماکن مذهبی و مدارس چهارمحال و بختیاری، توزیع هشت هزار و ۴۵۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی و توزیع ۲۶ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک و دستکش بین نیازمندان، از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان است.

مسئول بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی توزیع شده و ۵۲۰ گروه جهادی تخصصی در حوزه درمانی و بهداشتی بکارگیری شده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار