دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: شب گذشته شاهد ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز بودیم اما خوشبختانه در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و هیچ زندانی فرار نکرده است.

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درباره جزئیات حادثه ناآرامی شب گذشته در زندان عادل‌آباد اظهار داشت: اغتشاشات در سه بند زندان رخ داد که همان زمان با ورود به موقع ماموران حفاظتی و نیرو‌های یگان ویژه کنترل شد.

آسیابی گفت: بنده همان زمان در محل زندان حضور پیدا کردم و با زندانیان از نزدیک صحبت و آن‌ها را دعوت به آرامش کردم.

او با تاکید بر اینکه هیچ زندانی موفق به خروج از بند سلول نشده است که بخواهد از محیط زندان فرار کند، گفت: اوضاع تحت کنترل است.

آسیابی با اشاره به آسیب و تخریب جزئی درب بند زندان، بیان کرد: هیچگونه تلفاتی نداشتیم و تنها ۱۴ نفر دچار مصدومیت جزئی شدند.

دادستان شیراز با اشاره به اینکه تمام اقدامات بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا در زندان‌ها مورد توجه و در حال اجراست، افزود: خانواده‌ها نگران این موضوع نباشند.

عنایت‌الله رحیمی استانداری فارس نیز در خبری اعلام کرد که در پی ناآرامی در زندان مرکزی شیراز، جلسه اضطراری شورای تامین استان با حضور نیروهای عمل‌کننده عضو این شورا برگزار شد و ناآرامی‌ها بدون هیچ‌گونه تلفات و آسیب جانی به حافظان امنیت و نیز زندانیان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار