رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد سلامت نوروزی در نهمین روز از فروردین از ارائه بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ مورد مشاوره روانشناختی به مردم فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد حبیبی نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس حوزه ریاست دانشگاه در ستاد سلامت نوروزی، خدمات کارکنان مجموعه سلامت فارس در نهمین روز از فروردین را معرفی کرد.

او با اشاره به فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی استان که در این روز پذیرای ۲ هزار و ۶۸۴ مراجعه کننده بودند، گفت: از جمله این خدمات انجام ۱۶۴ عمل جراحی، خدمات رسانی به یکصد بیمار دارای اختلال تنفسی، ۵۵ بیمار دارای مشکلات گوارشی و ۶۱ مصدوم سوانح ترافیکی بود که به بخش اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی مراجعه کردند.

او افزود: نیرو‌های اورژانس فارس نیز در ادامه خدمات نوروزی خود، در نهمین روز از فروردین در ۳۵۵ مورد ماموریت غیرترافیکی و ۳۷ ماموریت ترافیکی در شهر‌های استان حضور یافته به مردم اارائه خدمت کردند.

حبیبی حضور در ۲۰۷ ماموریت غیرترافیکی و ۲۶ ماموریت ترافیکی در جاده‌های استان را از دیگر خدمات نیرو‌های اورژانس در نهمین روز از فروردین امسال برشمرد.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: در این روز ۳ هزار و ۴۶۱ مورد خدمات مشاوره روانشناختی به مردم استان ارائه شد و ۵۶۵ نفر نیز در زمینه بهداشت محیط و بهداشت فردی آموزش دیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار