مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت : ۳ هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا (ع) در بیمارستا‌های درگیر کرونای استان توزیع می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهمحمد‌جعفر امامیان مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت : طرح نسیم رضوی از امروز در بیمارستان‌های استان که درگیر بیماران کرونایی هستند با مشارکت خادمیاران رضوی برگزار می‌شود.

او تجلیل از خدمات و مجاهدات‌های مجموعه بهداشتی پزشکی و درمانی استان کرمانشاه با هدف روحیه‌بخشی به بیماران که در این بخش‌ها بستری هستند را در قالب اهداف مهم این طرح عنوان کرد و گفت : در این طرح حدود ۳ هزار غذای تبرکی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) بین بیماران و مدافعان سلامت توزیع می‌شود، علاوه بر آن با اهدای تبرکات آستان قدس رضوی از خدمات پزشکان و پرستاران به صورت نمادین تشکر می‌شود.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با تاکید بر پویش در خانه ماندن، گفت: در راستای رعایت مسائل اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا زیارت اماکن مقدس از جمله حرم امام رضا (ع) تعطیل شده است، لذا ضرورت دارد که مردم بحث در خانه ماندن را جدی بگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.