مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت:بسیاری از واحدهای صنعتی اصفهان با توجه به شیوع ویروس کرونا با حداقل نیرو و رعایت نوبت کاری فعالیت می‌کنندو این واحدها کارگران خود را هنگام ورود به کارخانه با دستگاه تب سنج کنترل می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد جواد بگی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با بیان اینکه محل کار و سکونت بسیاری از شاغلان این شهرک‌ها متفاوت است، افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با استانداری اصفهان و فرمانداران شهرستان‌های استان مقرر شد برای تسهیل عبور و مرور واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کارت تردد صادر شود تا صاحبان، کارکنان و کارگران این واحد‌ها بدون هیچگونه مشکلی به واحد‌های تولیدی رفت و آمد کنند.

او با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت تردد نباید به تولید کشور آسیب بزند، افزود: کارخانه‌هایی که کالای ضروری تولید می‌کنند، حتی باید شیفت‌های اضافی درنظر بگیرند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با بیان اینکه کارگران بعنوان مدافعان جبهه اقتصادی و تامین مایحتاج و ضروریات جامعه محسوب می‌شوند ادامه داد: به صاحبان واحد‌های تولیدی توصیه شده تا هیچ سخت‌گیری نسبت به مرخصی کارکنان دارای علایم بیماری نداشته باشند تا مشکلی برای سایر کارکنان پیش نیاید.

بگی گفت: بسیاری از واحد‌های صنعتی اصفهان در این روز‌ها با حداقل نیرو و رعایت نوبت کاری فعالیت می‌کنند و این واحد‌ها کارگران خود را هنگام ورود به کارخانه با دستگاه تب سنج کنترل می‌کنند و اگر افرادی دارای تب باشند باید به پزشک مراجعه کرده و یک دوره ۱۴ روزه استراحت کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با بیان اینکه تامین سلامت تمام اقشار جامعه به ویژه کارگران یکی از دغدغه‌های اصلی ماست گفت: با هدف افزایش سلامت محیط‌های کارگری در شهرک‌های صنعتی استان، مکاتباتی به صورت منظم با شرکت‌ها در خصوص استفاده پرسنل از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و نصب بنر‌های آموزشی در حال انجام است و تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم در تامین سلامت کارگران اقدامات خوبی را انجام دهیم.

او با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی شهرک‌های صنعتی استان، اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده، ضدعفونی در داخل واحد‌ها نیز توسط کارخانجات به صورت مرتب انجام می‌شود.

بگی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی کننده، واحد‌های تولید کننده این محصولات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ظرفیت تولید خود را افزایش داده اند و در برخی واحد‌ها شاهد سه شیفت کاری هستیم.

استان اصفهان با ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی در ۱۲ هزار هکتار و ۱۲۰ هزار نفر اشتغال از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.