فرماندار دالاهو گفت : با اجرای دستورالعمل کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس، از روز ششم فروردین تا امروز، بیش ازیک هزار و ۳۰۰ تن از مهمانانی که در روستا‌های تابعه شهرستان حضور داشتند، منطقه را ترک کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : این تعدادمهمان مربوط به حوزه بخش گهواره از توابع شهرستان است، ولی با این وجود، کماکان بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ مسافر همچنان در حوزه روستا‌های شهرستان حضور دارند.

او گفت : بار دیگر از مسافران و مهمانان ساکن شهرستان درخواست می‌کنم تا با نوع دوستی و در جهت حفظ سلامت خود و میزبانان، به شهر و دیارخویش برگردند که این اقدام احترام گذاشتن به قانون و دستورالعمل‌های صادره و نوعی تشکر عملی از میزبان محسوب می‌شود.

فرماندار دالاهو گفت: محور تنگ گول به گهواره از طرف دشت کرند، به طور کامل مسدود خواهد شد و اکنون اقدامات مربوط به کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در حوزه شهرستان تشدید شده و در روستای توتشامی نیز گیت ایست و بازرسی استقرار یافته است.

او افزود: پنج راه اصلی و فرعی بزرگراه کربلا به داخل این شهر و ۲۵ مسیر تردد به تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی این شهرستان در اجرای طرح ملی مقابله با ویروس کرونا از روز پنجشنبه هفته گذشته مسدود شده است.

محمدی از بهره گیری از ظرفیت توانمند جامعه خبری و خبرنگاران در امر اطلاع رسانی و آموزش عمومی و پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا خبرداد و افزود: هم اکنون جامعه نیازمند دمیدن روح آرامش و امید است و فضای مجازی در این رابطه می‌تواند نقش آفرین باشد.

او افزود: راه برون رفت از این مرحله حساس و شکست کرونا همگرایی، همدلی و همراهی مردم و مسوولان است که در دالاهو در بالاترین حدممکن قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.