کمک بازیکن ولزی تیم یوونتوس به یک موسسه خیریه

آرون رمزی بازیکن تیم یوونتوس مبلغی را برای کمک به کارگرانی که مشاغل خود را در اثر شیوع کرونا از دست داده اند به موسسه خیریه کشورش اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  آرون رمزی هافبک ولزی تیم فوتبال یوونتوس و بازیکن سابق تیم فوتبال آرسنال برای کمک به کارگرانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکل مالی مواجه شده اند و شغل خود را از دست داده اند به موسسه خیریه کشورش کمک مالی کرد.

هافبک تیم یوونتوس مبلغ ۱۰ هزار پوند به هم وطنانش کمک کرده است. این مبلغ حدودا معادل ۱۹۰ میلیون تومان است. این خیریه ولزی قرار بود مبلغ ۱۰ هزار پوند را برای کارگران آسیب دیده جمع آوری کند که با کمک این بازیکن به مبلغ هدف خود رسیده است.

رمزی در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت: از خدمات این موسسه خیریه در جمع آوری کمک‌های مردمی متشکرم. همه مردم از ۲ طریق می‌توانند به مقابله با ویروس کرونا کمک کنند. اول آن که در خانه خود را قرنطینه کنند و به بیرون نروند. در وهله دوم مردم می‌توانند کمک‌های مالی خود را به موسسات مختلف اهدا کنند.

موسسه خیریه ولزی هم در پیامی توئیتری خطاب به رمزی نوشت: از سخاوت بازیکن تیم ملی فوتبال ولز تشکر می‌کنیم. با کمک شما توانستیم به مبلغ هدفی که از ابتدا فعالیتمان در نظر گرفته بودیم برسیم.

پیش از این هم تیمی‌های رمزی در تیم یوونتوس به ویروس کرونا مبتلا شده بودند. دنیل روگانی، بلیز متویدی و پائولو دیبالا سه بازیکن یوونتوسی بودند که کرونایی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار