مدیر کل بحران وزارت نیرو گفت: باتوجه به اخطار‌ سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید، نیرو‌های امدادی وزارت نیرو آماده باش کامل هستند.

میثم جعفرزاده مدیر کل بحران وزارت نیرو در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع سیل در استان لرستان و چهارمحال و بختیاری گفت:تا این لحظه خبری مبنی بر قطع شدن آب و برق در این استان‌ها گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ تیم عملیاتی از روز‌های گذشته در حال آماده باش در استان لرستان هستند و با توجه به این‌که در این استان وضعیت باران ادامه دارد، رفع مشکل زمانبر خواهد بود.

مدیر کل بحران وزارت نیرو اضافه کرد:متاسفانه براثر بارش شدید باران در چهارمحال و بختیاری راه ارتباطی و دسترسی چندین روستا قطع شده است که تا الان خبری بر قطع شدن آب و برق گزارش نشده، ولی امکان قطع شدن هست که نیرو‌های ما در آماده باش هستند تا مشکلات را هرچه سریعتر برطرف کنند.

جعفرزاده به آخرین وضعیت استان کهکیلویه و بویراحمد نیز اشاره کرد وگفت: روز گذشته یکی از فیدر‌های ۲۰ کیلوولت براثر بارش و تندباد از مدار خارج شده که در پی این مساله برق ۱۰۰ روستا قطع شده بود.

او ادامه داد:باتوجه به اخطار‌های سازمان هواشناسی طی بارش‌های شدید در تمامی نیرو‌های امدادی وزارت نیرو اعم از برق و آب در سطح کل کشور در حال آماده باش کامل هستند و همچنین در استان تهران و اصفهان هم باتوجه به پیشی بینی سیل تمامی تمهیدات لازم برقرار است.

مدیر کل بحران وزارت نیرو تصریح کرد: با توجه به حجم بالای بارش‌ها و افزایش دبی رودخانه‌ها به هموطنان توصیه می‌شود به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها به خصوص قسمت‌های عبوری درون شهر‌ها توقف نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار