مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: عدالت آموزشی، کیفیت آموزشی، تولید محتوای روز آمد از محور‌های آموزش در دوران کرونایی است و به نظر می‌رسد فضای مجازی می‌تواند برای تحقق این امر کمک مؤثری باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: بیماری کرونا در کشور و استان موجب تعطیلی غیر قابل پیش بینی شده است و تعطیلی مدارس تا بیستم فروردین ادامه دارد  ولی همین تهدید می‌تواند فرصتی برای نوآوری و خلاقیت و تغییر در روش‌های تدریس و تحصیل باشد.

اصغری افزود: باید معلمان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مطلب را به دانش آموز منتقل کنند، البته روش‌های تدریس در فضای مجازی حتماً با کلاس درس تفاوت دارد و هر چقدر بسته‌های آموزشی در زمان کوتاه ۵ دقیقه و یا ۷ دقیقه‌ای تهیه شود، می‌تواند مفید باشد و امکان فنی برای ارتباط را برای دانش آموزان هم مهیا کند.

او گفت:شرایط امروز برای ما تجربه ارزشمندی است و باید در زیرساخت‌های آموزشی و فنی تجدید نظر و کمبود و نواقص را جبران کرد تا در صورت شرایط تدریس حضوری بتوان برای ادامه آموزش از روش‌های دیگری استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ولی
۱۹:۴۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
لطفا ه کانال های مدارس مناطق را کنترل کنید
آخرین اخبار