رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا از برخورد با مدیران باشگاه‌ها، سالن‌ها وورزشکاران متخلف در صورت نقض محدودیت‌های به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روح الله احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا گفت: باشگاه‌ها، سالن هاو ورزشکارن موظف به پیروی از ابلاغیه‌های مبنی بر تعطیلی فعالیت‌های ورزشی جهت پیشگیری از گسترش کرونا ویروس هستند و تا اطلاع ثانونی نباید هیچ‌گونه تجمعی داشته باشند.

او بیان اینکه از همه ورزشکاران وورزش دوستان تقاضا دارم در زمین‌های فوتبال روستایی ورزش نکنند افزود: تمامی باشگا‌ها ورزشی، سالن‌های ورزشی شهرستان تعطیل می‌باشند و چنانچه سالن یا باشگاهی از دستور تعطیلی صرفنظرکند با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: سلامت مردم و ورزشکاران اولویت است و به همین جهت با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بافرماندار شهرستان وطبق تصمیمات قرارگاه پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس هرگونه تجمع ورزشکاران و فعالیت‌های ورزشی بصورت دسته جمعی، از سوی نیروی انتظامی پیگیری وباآنان برخورد خواهد شد. در حال حاضر شرایط برای تمام ورزشکاران به یک صورت است و ان‌شاءالله با غلبه بر کرونا ویروس و فراهم شدن شرایط تمرین، تمام ورزشکاران مجددا می‌توانند به تمرینات خود ادامه دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا ضمن تقدیر از افرادی که تا کنون جهت تعطیلی فعالیت‌های تیمی ودسته جمعی ورزشی همراهی کردند گفت از کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان خصوصا علاقه‌مندان به ورزش فوتبال درخواست میشود جهت حفظ سلامتی خود، خانواده و اهالی شهرستان از هرگونه فعالیت ورزشی بصورت دسته جمعی ودر زمین‌های فوتبال روستایی یا سالن‌های ورزشی خودداری کنند وهم چنین تقاضا دارم جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس تمرینات ورزشی خود را بصورت فردی و در خانه انجام دهید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار